sobota, 19 grudnia 2015

#13 Świąteczne prezenty dla fit freaka! ♥

Cześć!
Co prawda świeta, już za dosłownie pare dni, ale może nie macie pomysłu na prezent, dla kogoś bliskiego kto uprawia sport - podrzuce Wam dziś pare pomysłów, które mogą sie sprawdzić na Gwiazdke!

1. Torba sportowa - od 40 zł do 150


Cena zależy głównie od marki  i wielkości torby. Na przykład, w decathlonie całkiem sporą torbę możemy znależć, już za pare dyszek, za to za Nike, czy Adidasa zapłacimy już ponad stówe. Wiadomo jednak, że taka torba starczy nam na dłużej.
Zanim kupisz przemyśl, jaki sport uprawia osoba której chcesz ją dać. Dla kobietki uprawiającej aerobik, w klubie fitness wystarczy mała lub średnia torba - do której zapakuje ubrania, buty, wode i ręcznik. Za to osoba trenująca np sporty walki, oprócz tego wszystkego musi do takiej torby zapakować jeszcze rękawice, ochraniacze, szczękę... Więc potrzebna jej większa. Także Mikołaju jeśli to czytasz - potrzebna mi torba! :)

2. Guma do fitnessu - ok 15 zł


Brzmi głupio? Szczerze mówiąc do niedawna uważałam to za zbędny wydatek, dopóki jej nie wypróbowałam! Jest świetna do urozmaicenia ćwiczeń, zarówno w domu, na fitnessie jak i na siłowni - szczerze polecam :) jest w moich małych planach "must have"

3. Mata do ćwiczeń-ok 10 zł

Przyda sie osobom trenującym joge, pilates i przede wszystkim, tym trenującym w domu. Taką matę można zabrać na ćwiczenia, na siłownie, albo po prostu włączyc youtuba i ćwiczyć we własnym pokoju. Wydatek niewielki, a rzecz naprawde przydatna.

4. Lunchbox


Wydatek - od paru złotych do parudziesięciu. Zależnie od tego, czy wybierzemy z przegródkami, czy bez, cena może sie różnić znacząco. Sama dostałam od kochanej babci wersje z przegródkami i widze różnice, bo mogę zabierać całe obiadki i nie miesza mi sie wszystko nieapetycznie w torbie :P są bardzo wygodne i przydatne, większość moich  znajomych nosi w takich swoje posiłki.

5. Hantle



Wersja pierwsza jest przydatna, zwłaszcza dla osób ćwiczących w domu. Te są skierowane głównie dla kobiet, jeśli ktoś ćwiczy siłowo, lepiej kupić krótki gryf, żeby mógł dokupywać sobie odpowiednie obciążenie :) 
Druga wersja, jest fajna zarówno do ćwiczeń siłowych, aby wzmocnić mięśnie, jak i do fitnessu. Jest to jednak dla osób bardziej zaawansowanych, ponieważ, wbrew pozorom, dodatkowy kilogram wrzucony na noge, przez godzine potrafi mocno zmęczyc.
Cenowo zaczyna sie od 30 zł w góre.

Mam nadzieje, że kogoś zainspirowałam :D osobiście naprawdę ucieszyłabym się z nowe torby sportowej, bo moja jest już za mała, no i już ładnie styrana :P 

A Wy co chcielibyście dostać pod choinke? 


11 komentarzy :

  1. Super propozycje, przygarnęłabym wszystko! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysły, chcę gumę, bo jeszcze nie mam :) a mata za 10 zł nie wiem czy będzie dobra, mam już 2 i są właśnie takie tańsze z decathlon i niestety na ćwiczenie jogi nie dają się, ale na brzuszki, pilates - tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam z biedronki za 10 albo 20 zł - nie pamiętam, do zwykłych ćwiczeń jest fajna, przyznam szczerze, że jogi nie uprawiam, więc nie wiem :P ale myśle, że każdy znający temat przemyśli zanim kupi

      Usuń
  3. Podobnie jak Porka, chętnie przygarnęłabym wszystko ^^ Odkąd regularnie ćwiczę, mam zdecydowanie większe parcie na różnego rodzaju sportowe gadżety czy też sportowe ubrania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przyznam szczerze, częściej poluje i kupuje sportowe niż eleganckie rzeczy... Ale chyba nie chce tego zmienic :D

      Usuń
  4. Przydatne prezenty :) Sama dostałam w zeszłym roku torbę i jest to jeden z bardziej trafionych prezentów, niestety należy ona do tych tańszych i jakoś oraz funkcjonalność kuleją :P W tym roku byłabym zadowolona gdybym znalazła taki lunchbox :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam przeciek, że torbe dostane, na szczęście tą, którą wybrałam ;P ale tak czy siak liczy sie gest :) lunchboxy są super bo zawsze przydatne!

      Usuń
  5. Bardzo fajne inspiracje! I wcale nie takie drogie te rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lunchbox byłby super, bo nie jem w domu śniadań :( wiem, wiem, że nie zdrowo ale taki nawyk i nie mogę się przemóc :/

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już dałam obs, bo chcę być na bieżąco. zapraszam do mnie - www.emmadeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje
    Dodaję bloga do obserwowanych i liczę na mały rewanż :P

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka