sobota, 7 listopada 2015

#9 Fit proteinowa czekolada

Wybaczcie mi, że tyle mnie nie ma - ale ciężko znaleźć mi czas dla siebie, a co dopiero na bloga...
Dzisiaj pokaże Wam przepis na białą czekolade, który znalazłam u fit-lovers  :) mój przepis jest lekko zmodyfikowany tylko przez to jakie składniki miałam pod ręką.

Składniki -

  • jogurt naturalny
  • odżywka białkowa (1 miarka)
  • mieszanka suszonych owoców z lidla :) 

Przygotowanie-
Wyłóż pudełko folią aluminiową i wysyp na nią przygotowane owoce/orzechy. Może być ich sporo, dzieki temu czekolada będzie jeszcze lepsza!
W międzyczasie wymieszaj odżywke bialkową z jogurtem naturalnym (moja miała smak waniliowy)
Zalewamy owoce masą i wkładamy do zamrażalki na jakieś 3h po czym wyciągamy czekolade.
Mi niestety ciężko było połamać czekolade - za gruba warstwa masy, w dodatku ja trzymałam swoją czekolade z 5 h bo w międzyczasie poszłam na uczelnie a potem trening.
Taka czekolada to fajna alternatywa dla posilku potreningowego, zwłaszcza dla osób które odmawiaja sobie słodyczy - zawsze można sie tym w jakiś sposób oszukać. Co do smaku... Oczywiście koło czekolady to nie stało, ale na swój sposób jest smaczna :) ja na pewno zrobię ją jeszcze raz z białkiem czekoladowym. Duży minus, za to, ze szybko sie rozpuszcza, więc na wynos odpada. 

I dziękuje za ponad 10 tysięcy wejść na bloga! ♥

4 komentarze :

  1. Już kiedyś taką robiłam tyle, że użyłam sylikonowych foremek do lodu :D Nie musiałam się przynajmniej męczyć z jej krojeniem czy łamaniem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wpadłam na to... Za drugim podejściem na pewno to zrobie haha :D będa prawdziwe kosteczki ♥

      Usuń
  2. Ciekawy zamiennik dla czekolady :) Nie wpadłabym sama, żeby zrobic coś takiego, a pomysł podsunięty przez Agatę, by wykorzystać foremki do lodu jest świetny :) Jeśli kiedyś zaopatrzę się w odżywkę białkową (albo podkradne ją mojemu chłopakowi), to postaram się taką czekoladę zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, świetny pomysl, ja na pewno go wykorzystam :D wystarczy jedna miarka odżywki, na pewno sie skusi! ;>

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka