poniedziałek, 28 września 2015

#1 zaczynamy!

Jest poniedziałek, dobry czas na zrobienie czegoś nowego!
Nie ukrywam, że założenie tego bloga jest wynikiem wakacyjnej nudy i siedzenia na przeróżnych forach, gdzie dzień w dzień czytałam wątki typu "Jak schudnąc w tydzień? Jade na wakacje, musze wygladac super!" albo "Wstydze się wyjść w stroju na plaży, więc siedze w domu" i inne, jednak wiekszosc dotycząca braku samoakceptacji, groma kompleksów i desperacji - chcemy zrobić wszystko, aby wyglądac dobrze w oczach innych.
Ja- studentka dietetyki, mam już dosyć sporą wiedze na temat diet, jak i redukcji (czyli coś co interesuje większość dziewczyn ;) i postanowiłam się nią tutaj troche podzielić :D
Co jest najważniejsze? Nie wygląd, a zdrowie, o czym zapomina większość kobietek w pogoni za perfekcyjnym ciałem. Odchudzając się, nie myślą o przykrych konsekwencjach niedożywienia tj. osłabienie, anemia, wypadające włosy, wypryski skórne czy zanik miesiączki. Jednak organizm tak łatwo nie zapomina, a szkodę łatwiej zrobić, niż naprawić.
Działa to też w drugą stronę - niezdrowy tryb życia, fast foody, słodycze i cola do obiadu też nie skutkuje niczym pozytywnym, wręcz przeciwnie - cellulit i dodatkowe kilogramy murowane!

Tak więc o czym będzie blog? Zaczniemy od podstaw, które każdy powinien przestrzegać, przykładowych jadłospisów, diet, jak i treningów - jestem maksymalnie wkręcona w sportowy tryb życia, a taki bez racjonalnej diety, potrafi baardzo obniżyć jakość treningów jak i jego efektów! Na pewno znacie powiedzenie, że trening to 30% sukcesu, a dieta 70%? No właśnie!
Sama jestem uczniem - zarówno w temacie gotowania (teoria jest łatwa, a praktyka... no nic naucze sie!) jak i treningów. Sporo już za mną i dużo już wypracowałam eksperymentując na sobie, ale o tym w innej notce :)

2 komentarze :

  1. Też dopiero zaczęłam, widzę że twój blog będzie mieć fajną tematykę :) Faktycznie przyda się to nam - kobietom bo zazwyczaj marzymy o samych ćwiczeniach a nie wiemy że to również zależy od diety tak jak napisałaś. http://www.claudyee,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety- samo sie nie zrobi! Ale mozemy sobie troche to ułatwic... :D ♥

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka